جستجو پیشرفته محصولات
0
سبد خرید خالی است.
ورود و ثبت نام

کارگاه صفر تا صد مقاله نویسی

در این کارگاه 35 ساعته دکتر اویس صالحی با سابقه درخشان در عرصه مقاله نویبسی شما را با مفهوم مقاله نویسی آشنا میکند، در تمامی مراحل نوشتن مقاله از صفر تا صد همراه شما خواهد بود و هر شرکت کننده در طول دوره با استفاده از داده های خود و مهارتی که کسب می کند، می تواند یک مقاله علمی در سطح جهانی بنویسد و در انتهای دوره این مقاله را منتشر نماید. تاریخ شروع دوره جدید متعاقبا اعلام خواهد شد
قیمت : 10000000 – رایگان

کارگاه صفر تا صد مقاله نویسی

شرکت در کارگاه مقاله نویسی اهمیت بسیاری دارد و می‌تواند به شما کمک کند تا مهارت‌ها و دانش لازم برای نوشتن مقالات علمی را بهبود بخشید. در ادامه به ویژگی های کارگاه مقاله نویسی دکتر صالحی می پردازیم:

1. آموزش جستجو در منابع علمی معتبر

در کارگاه مقاله نویسی دکتر اویس صالحی با سرچ حرفه ای در وبسایت PubMed آشنا می شوید. همچنین در این دوره استفاده از سرویس های سرچ پیشرفته با کمک MeSH را بطور کامل فراخواهید گرفت. مهارت جستجوی حرفه ای در منابع معتبر برای استراتژی سرچ از بالاترین اهمیت برخوردار است.

2. آشنایی با انواع مقالات

دکتر صالحی در کارگاه مقاله نویسی انواع مقالات و کاربردهای هر یک را به شما آموزش میدهد. با دانستن کاربرد و شیوه نگارش تمام انواع مقالات بین المللی، به راحتی میتوانید استراتژی ریسرچ خود را تعیین نمایید.

3. آموزش آنالیز و گزارش ریزالت

در این کارگاه شما بصورت اصولی با متدهای آنالیز داده ها با توجه به نوع مطالعه آشنا خواهید شد. همچنین با اولویت بندی و تفکیک اصولی گزارش نتایج پژوهش آشنا خواهید شد.

4. یادگیری تکنیک‌های نوشتن

کارگاه‌ مقاله نویسی دکتر صالحی به شما کمک می‌کنند تا با استفاده از داده های خودتان تکنیک‌های مختلف نوشتن را یاد بگیرید. این شامل تشریح یک مسئله، تدوین ساختار مقاله، ارائه داده‌ها و نتایج، استفاده از منابع و مراجع مناسب و استفاده از زبان مناسب و قواعد نگارش است. این تکنیک‌ها و مهارت‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا مقالاتتان را به شکلی کارآمد و قابل فهم برای خوانندگان بنویسید.

5. کسب مقاله!

در کارگاه مقاله نویسی دکتر اویس صالحی شما میتوانید تمام مراحل نوشتن یک مقاله را انجام دهید. هر جلسه مطالب نوشته شده ی شما توسط دکتر صالحی بصورت آنلاین ارزیابی و اصلاح میشود. در نتیجه در انتهای دوره شما صاحب یک مقاله با داده های خودتان خواهید شد.

همچنین در انتهای دوره بصورت رایگان یک مقاله برای هر شرکت کننده ادیت علمی و ادبی می گردد.

6. ضبط محتوای کلاس

تمامی محتوای تدریس شده در کارگاه مقاله نویسی دکتر صالحی ضبط شده و در اختیار شرکنندگان قرار میگیرد. شرکت کنندگان میتواند همواره با مشاهده محتوا، آموخته های خود را مرور کنند و مقاله نویسی خود را بهبود بخشند.

7. بهبود چشم انداز پژوهشی

شرکت در کارگاه‌ مقاله نویسی دکتر صالحی به شما کمک می‌کند تا چشم‌انداز پژوهشی خود را بهبود بخشید. با شناخت روش‌های بهتر بررسی منابع، جستجوی اطلاعات، تحلیل داده‌ها و نتایج، شما می‌توانید بهترین روش‌های تحقیق را انتخاب و چشم‌انداز پژوهشی خود را بهبود دهید.

8. ارتباط با دست اندرکاران

شرکت در کارگاه‌ مقاله نویسی دکتر صالحی به شما فرصتی می‌دهد تا با دیگر پژوهشگران و نویسندگان مقالات در ارتباط باشید. این ارتباطات می‌توانند به شما کمک کنند تا انگیزه و الهام بیشتری برای نوشتن داشته باشید و از تجربیات و نکات آن‌ها بهره‌برداری کنید.

9. بهبود فرآیند نوشتن

شرکت در کارگاه‌ مقاله نویسی دکتر صالحی می‌تواند به شما کمک کند تا فرآیند نوشتن خود را بهبود بخشید. با یادگیری روش‌های بهتر برنامه‌ریزی، سازماندهی و ویرایش مقالات، شما می‌توانید به راحتی و با کیفیت بالاتری مقالات خود را نوشته و ارسال کنید.

10. تیم سازی

همچنین، شرکت در کارگاه‌ مقاله نویسی دکتر صالحی می‌تواند به شما فرصتی برای تعامل و شناخت افراد علاقهمند به فعالیت در این حوزه بدهد تا تیم خودتان را برای انجام پژوهش و انتشار آن ایجاد کنید.

اهمیت مقاله نویسی

یادگیری مهارت مقاله نویسی در میان پزشکان بسیار اهمیت دارد. در رشته پزشکی، مقاله نویسی به عنوان یکی از مهارت‌های اساسی در تحقیقات علمی و پژوهش‌های پزشکی محسوب می‌شود. در ادامه به برخی اهمیت‌های یادگیری مقاله نویسی در رشته پزشکی می‌پردازیم:

1. انتشار نتایج تحقیقات

مقاله نویسی به پژوهشگران و دانشجویان پزشکی امکان می‌دهد نتایج تحقیقات خود را به دیگران ارائه دهند و با عموم جامعه پزشکی به اشتراک بگذارند. ارائه نتایج تحقیقات در قالب مقاله علمی، روشی معتبر و مورد قبول برای به اشتراک گذاری دانش علمی است.

2. اثبات کیفیت تحقیقات

یکی از راه‌های اثبات کیفیت تحقیقات انجام شده در رشته پزشکی، نوشتن مقالات علمی با کیفیت است. مقاله‌های علمی با داشتن استانداردهای خاصی از جمله روش‌شناسی مناسب، تجزیه و تحلیل دقیق داده‌ها و نتایج قابل اعتماد، می‌توانند کیفیت تحقیقات را ثابت کنند.

3. مبانی برای تحقیقات آتی

مقالات علمی در پزشکی می‌توانند به عنوان مبانی و ایده‌های اولیه برای تحقیقات آتی و پروژه‌های تحقیقی بکار گرفته شوند. مطالعه مقالات علمی در حوزه موردنظر، امکان دسترسی به دانش پیشین و ایده‌های نوآورانه را برای پژوهشگران فراهم می‌کند.

4. ارتباط با جامعه علمی

مقاله‌نویسی در پزشکی، امکان برقراری ارتباط با دانشمندان و پژوهشگران دیگر را به پزشکان و دانشجویان می‌دهد. ارسال مقاله‌ها به مجلات علمی، عضویت در کنفرانس‌ها و شرکت در جلسات علمی، فرصتی است برای برقراری ارتباط با همتایان و تبادل دانش و تجربیات. همچنین در راه مهاجرت به آمریکا از این ارتباط میتوان در راستای گرفتن موقعیت پژوهشی بهره بسیار برد.

5. پیشرفت در حرفه پزشکی

یادگیری مقاله نویسی در رشته پزشکی برای پزشکان و دانشجویان، این امکان را فراهم می‌ آورد تا بتوان با زبان دانش رو به جلوی پزشکی در سطح جهانی بیشتر آشنا شد و از این مهارت در راستای ارتقای دانش شخصی نیز بهره مند گردید.

مراحل نوشتن یک مقاله

نوشتن یک مقاله پزشکی، مراحلی از تحقیق و نگارش تا ارسال و انتشار دارد. در زیر مراحل اصلی نوشتن یک مقاله پزشکی را برایتان توضیح خواهیم داد:

1. انتخاب موضوع

در این مرحله باید موضوع مقاله را انتخاب کنید. موضوع می‌تواند بر اساس علاقه شخصی شما یا نیازهای تحقیقاتی و علمی در زمینه پزشکی باشد.

2. تحقیقات پیشین

قبل از شروع به نوشتن، باید تحقیقات پیشین مرتبط با موضوع را بررسی کنید. مطالعه مقالات پیشین و کتاب‌های مرتبط به شما کمک می‌کند تا با نظریات و دانش موجود در زمینه مورد نظر آشنا شوید و اینکه برای درک بهتر موضوع چه کسانی عملکرد کرده‌اند.

3. مطالعه تحقیقات مرتبط

در این مرحله باید تحقیقات مرتبط با موضوع را بررسی کنید. بخشی از مقاله خود را به بررسی این تحقیقات و نتایج آنها اختصاص دهید.

4. تعریف سوال و هدف

به منظور تعیین هدف خود در نوشتن مقاله، باید یک سوال پژوهشی مشخص کنید. این سوال باید روشن و قابل اندازه‌گیری باشد و قصد دارید در مقاله خود به آن پاسخ دهید.

5. طراحی پژوهش

در این مرحله باید طراحی پژوهش خود را برای جمع‌آوری داده‌ها و انجام تحقیقات انجام دهید. باید تصمیم بگیرید که از کدام روش‌های تحقیق استفاده کنید و چگونه داده‌های خود را به دست آورید.

6. جمع‌آوری داده‌ها

در این مرحله باید داده‌های مورد نیاز برای پاسخ به سوال پژوهشی خود را جمع‌آوری کنید. ممکن است به انجام آزمایشات یا مطالعات بالینی نیاز داشته باشید.

7. تحلیل داده‌ها

پس از جمع‌آوری داده‌ها، باید آنها را تحلیل کنید و نتایج را به صورت کمی و کیفی بررسی کنید. برای این کار می‌توانید از روش‌های آماری استفاده کنید.

8. نوشتن بخش‌های مختلف مقاله

پس از این که داده های بدست آمده به دقت آنالیز شد می بایست در قالب یک مقاله بین المللی نوشته شود تا آماده معرفی تلاش های شما در راستای توسعه علم گردد.

9. انتشار مقاله

در این مرحله می بایست مقاله از طریق ژورنال های علمی به انتشار برسد تا همگان بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین شما بعنوان یک پژوهشگر می توانید خود را به جهانیان معرفی نمایید.

جزئیات بیشتری درباره کارگاه مقاله نویسی دکتر صالحی

مدت زمان کارگاه مقاله نویسی دکتر اویس صالحی 35 ساعت می باشد. دکتر صالحی سابقه درخشانی در عرصه مقاله نویبسی دارد و بیش از 20 مقاله ISI را منتشر نموده است. در این دوره شما با مفهوم مقاله نویسی آشنا خواهید شد، در تمامی مراحل نوشتن مقاله از صفر تا صد گاه به گام آموزش میبینید، در تمامی این مراحل دکتر صالحی همراه شما خواهد بود و مبانی مراحل مختلف مورد بحث دو طرفه قرار میگیرد و هر شرکت کننده در طول دوره با استفاده از داده های خود و مهارتی که کسب می کند، می تواند یک مقاله علمی در سطح جهانی بنویسد و در انتهای دوره این مقاله را منتشر نماید.

فرآیند ثبت نام کارگاه مقاله نویسی

پس از تکمیل پروفایل کاربری و ثبت سفارش در سایت طی حداکثر 24 ساعت از طرف مجموعه با شما تماس گرفته می شود و توضیحات تکمیلی و اطلاعات دقیق دوره در اختیار  شما قرار خواهد گرفت. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق ثبت تیکت و یا پشتیبانی سایت اقدام نمایید.

مـــــــــدرس دوره

course teacher

دکتر اویس صالحی متخصص داخلی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران است. ایشان توانسته است با تدوین شیوه ای نوین در بیان مفاهیم پایه ای پزشکی نمرات عالی بالای ۲۵۵ آزمون های USMLE شامل Step1 و Step2 ck را پشت سر بگذارد و به پزشکان زیادی در این مسیر کمک نماید. دکتر صالحی با ارائه بیش از ۳۰ مقاله در کنگره های مختلف و انتشار ۲۰ مقاله ISI در عرصه پژوهش نیز توانمندی فراوان داشته و با توجه به شرایط مهاجرتی خاص پزشکان به ایالات متحده آمریکا در این راه میتواند کمک شایانی به پزشکان نماید.

نظــرات کـاربــران

user comments

قوانین ثبت دیدگاه

  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • جهت ثبت بازخورد ابتدا محصول را خریداری نمایید.

اولین نفری باشید که در مورد “کارگاه صفر تا صد مقاله نویسی” نظر میدهد.

دوره هـای آمـوزشی مرتبط

related training courses

دسته بندی اصلی
دکتر اویس صالحی
تعداد
45
84% تکمیل شده است
قیمت دوره
10000000 – رایگان
بازخورد
0 از 0 بازخورد
تاریخ انتشار
25 شهریور 1402
تاریخ بروزرسانی
5 اردیبهشت 1403