جستجو پیشرفته محصولات
0
سبد خرید خالی است.
ورود و ثبت نام

مشاوره دریافت ویزا

دکتر صالحی به عنوان یک متخصص و پژوهشگر و همچنین مشاور مهاجرت به امریکا برای پزشکان ایرانی، به شما کمک می‌کند تا رویای کار و زندگی در امریکا را به واقعیت تبدیل کنید. در این مشاوره، شما با انواع ویزاهای مهاجرتی، مراحل مهاجرت و تمامی اطلاعات مورد نیاز برای شروع مهاجرت خود آشنا خواهید شد. همچنین، دکتر صالحی تجربیات و دانش خود را با شما در مورد فرایند آزمون USMLE و موارد مهم دیگری که برای مهاجرت به امریکا لازم است، به اشتراک خواهد گذاشت.
قیمت : 2500000 – رایگان

به دنیای مهاجرت به امریکا خوش آمدید! این رویا برای بسیاری از پزشکان ایرانی جذابیت خاصی دارد و ما با مشاوره دریافت ویزا اینجا هستیم تا شما را در مسیر دریافت ویزای مهاجرتی همراهی کنیم. با تجربه فراوان در زمینه مهاجرت پزشکان به امریکا، ما به شما کمک می‌کنیم که با اطمینان و اطلاعات لازم، گام به گام در این مسیر پیش بروید.

اهداف مشاوره

در مشاوره دریافت ویزا، شما با انواع ویزاهای مهاجرتی و غیر مهاجرتی ممکن آشنا خواهید شد. هر کدام از این ویزاها شرایط و مزایای خود را دارند و دکتر اویس صالحی به شما راهنمایی می‌کند تا متوجه شوید که کدام یک برای شما مناسب است و چگونه می‌توانید از آن استفاده کنید.

علاوه بر انتخاب ویزای مهاجرتی، فرایند مهاجرت شامل مراحل مختلفی است که شما بایتوانید طی آنها به امریکا مهاجرت کنید. از مرحله آماده‌سازی مدارک و دریافت مجوز‌های لازم تا آزمون‌های پزشکی و مصاحبه‌های مهاجرتی، ما همراه شما خواهیم بود و در هر مرحله از راهنمایی و مشاوره لازم برخوردار خواهید بود.

یکی از موارد مهم برای مهاجرت به امریکا، آزمون USMLE است. ما در مشاوره دریافت ویزا به شما توضیح خواهم داد که چگونه می‌توانید برای این آزمون آماده شوید و چه مراحلی را باید طی کنید. همچنین، در کارگاه های آموزش USMLE نکات و توصیه‌هایی را در اختیار شما قرار خواهم داد تا بتوانید با موفقیت این آزمون را پشت سر بگذارید.

اطلاعات مهاجرتی و مهارت‌های لازم برای تدریس و کار در محیط پزشکی امریکا نیز در این مشاوره قرار خواهد گرفت. شما با نکاتی مانند مدارک مورد نیاز برای تدریس و فرصت‌های شغلی در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی آشنا خواهید شد.

منتظر یک ماجرای جدید در دنیای پزشکی و زندگی در امریکا باشید. از این مشاوره استفاده کنید و با ما در ارتباط باشید تا همراهتان باشیم و شما را در این سفر مهاجرتی همراهی کنیم.

مراحل مهاجرت

مهاجرت پزشک ایرانی به آمریکا یک فرآیند پیچیده است که چندین مرحله را شامل می‌شود. در زیر، مراحل کلی مهاجرت پزشک ایرانی به آمریکا را شرح می‌دهم. لطفاً توجه داشته باشید که این فرآیند ممکن است بسته به شرایط فردی متفاوت باشد و ممکن است برخی از مراحل به دلیل تغییرات قوانین و مقررات قابل تغییر باشند. همچنین برای مهاجرت به آمریکا، می‌توانید به سایت وزارت خارجه آمریکا مراجعه کنید و اطلاعات بروز و رسمی را دریافت کنید.

1. دریافت تحصیلات پزشکی

ابتدا باید دارای مدرک تحصیلی معتبر در رشته پزشکی باشید. برای این منظور، می‌توانید در یکی از دانشگاه‌های معتبر ایران تحصیل کنید و مدرک دکترا یا معادل آن را کسب کنید. در این مرحله ما به شما کمک میکنیم تا با فرآیند آزادسازی مدرک و ثبت بین المللی آن در ECFMG آشنا شوید و نسبت به آن اقدام نمایید. سپس با انجام مراحل آزادسازی مدرک قادر به انجام مراحل بعدی خواهید بود.

2. قبولی در برنامه J-1 و یا H-1B

بعد از اتمام مراحل آزادسازی، باید در یک برنامه تحصیلی یا کاری در آمریکا قبولی بگیرید. برنامه J-1 برنامه تحصیلی و برنامه H-1B برنامه کاری است. برنامه J-1 توسط برنامه های تحصیلی و پژوهشی ارائه می‌شود و برنامه H-1B برای کار در شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی است. با قبولی در یکی از این برنامه‌ها، می‌توانید ویزای متناسب با برنامه را دریافت کنید. برای گرفتن پوزیشن تحقیقاتی در این مرحله شما به یک رزومه قابل قبول نیاز دارید. شما می توانید با شرکت در کارگاه مقاله نویسی دکتر اویس صالحی به خوبی یک رزومه قوی برای خود ایجاد کنید. همچنین در این مرحله ما به شما کمک میکنیم تا پس از نوشتن یک رزومه قوی، نحوه یافتن پوزیشن کاری و یا تحقیقاتی متناسب با علاقه خود را فرابگیرید.

3. گذراندن آزمون USMLE

برای مهاجرت و طبابت در آمریکا، باید آزمون USMLE (United States Medical Licensing Examination) را بگذرانید. این آزمون سه مرحله دارد و پزشکان بین‌المللی باید همه سه مرحله را با موفقیت قبل از مجوز طبابت در آمریکا بگذرانند. شما میتوانید از طریق کلاس ها و کارگاه های آموزشی دکتر اویس صالحی با این آزمون آشنا شوید، برای آن آمادگی لازم را کسب کنید و با بهترین نتایج آن را پشت سر بگذارید.

4. قبولی در برنامه رزیدنتی

بعد از گذراندن دوره های ویژه و کسب مدارک لازم، باید در برنامه رزیدنتی (Residency Program) آموزش ببینید. برنامه رزیدنتی برای ارتقای دانش و مهارت‌های پزشکی است و معمولاً توسط بیمارستان‌ها یا دانشگاه‌ها ارائه می‌شود. در این مرحله، باید در برنامه رزیدنتی آموزش ببینید و مدرک رزیدنتی را دریافت کنید. این مدرک برای شما بسیار ارزشمند است و در مراحل بعدی مهاجرت دائم مورد نیاز است. در این مجموعه ما به شما کمک میکنیم تا با پروسه ی MATCH آشنا شوید و بهترین نتیجه را از آن کسب کنید.

5. قبولی در برنامه فلوشیپ

پس از اتمام برنامه رزیدنتی، می‌توانید در برنامه فلوشیپ (Fellowship Program) آموزش ببینید. فلوشیپ‌ها برای تخصص‌های پزشکی خاصی ارائه می‌شوند و به شما اجازه می‌دهند تا در زمینه‌ای خاصی تخصص عمیق‌تری پیدا کنید. در این مرحله نیز باید مدرک فلوشیپ را دریافت کنید.

6. مجوز طبابت در آمریکا

پس از گذراندن آزمون USMLE و دوره های تخصصی/ فوق تخصصی، باید مجوز طبابت در آمریکا را دریافت کنید. برای این منظور باید با برخی از سازمان‌ها و نهادهای مربوطه، مانند بورد پزشکی آمریکا (American Board of Medical Specialties) در ارتباط باشید و مراحل مجوزدهی را طی کنید.

7. اخذ ویزای مهاجرت دائم

با گرفتن مشاوره مناسب پس از طی مراحل فوق، شما می توانید نسبت به دریافت ویزای مهاجرت دائم اقدام نمایید.

8. ورود به عرصه طبابت در آمریکا

پس از دریافت ویزای مهاجرت، می‌توانید به آمریکا وارد شوید و طبابت خود را در آمریکا شروع کنید. بدین ترتیب آرزوی مهاجرت به آمریکا به تحقق می پیوندد و شما بعنوان یک پزشک از مزایای طبابت در آمریکا بهره مند می شوید.

لطفاً توجه داشته باشید که این مراحل تنها یک راهنما برای مهاجرت پزشکان به آمریکا است و ممکن است جزئیات و شرایط بیشتری وجود داشته باشد که باید در هر مرحله به آن‌ها توجه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای مشاوره دریافت ویزا، لطفا گزینه “شرکت در دوره” را انتخاب بفرمایید. طی حداکثر 24 ساعت پس از ثبت سفارش با شما تماس خواهیم گرفت.

مـــــــــدرس دوره

course teacher

دکتر اویس صالحی متخصص داخلی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران است. ایشان توانسته است با تدوین شیوه ای نوین در بیان مفاهیم پایه ای پزشکی نمرات عالی بالای ۲۵۵ آزمون های USMLE شامل Step1 و Step2 ck را پشت سر بگذارد و به پزشکان زیادی در این مسیر کمک نماید. دکتر صالحی با ارائه بیش از ۳۰ مقاله در کنگره های مختلف و انتشار ۲۰ مقاله ISI در عرصه پژوهش نیز توانمندی فراوان داشته و با توجه به شرایط مهاجرتی خاص پزشکان به ایالات متحده آمریکا در این راه میتواند کمک شایانی به پزشکان نماید.

نظــرات کـاربــران

user comments

قوانین ثبت دیدگاه

  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • جهت ثبت بازخورد ابتدا محصول را خریداری نمایید.

اولین نفری باشید که در مورد “مشاوره دریافت ویزا” نظر میدهد.

دوره هـای آمـوزشی مرتبط

related training courses

دسته بندی اصلی
موقعیت پژوهشی
تعداد
4
100% تکمیل شده است
قیمت دوره
2500000 – رایگان
بازخورد
0 از 0 بازخورد
تاریخ انتشار
1 مهر 1402
تاریخ بروزرسانی
30 آذر 1402