جستجو پیشرفته محصولات
0
سبد خرید خالی است.
ورود و ثبت نام
دکتر اویس صالحی با تجربه‌ای در زمینه مهاجرت و پژوهش در آمریکا می‌تواند با داشتن اطلاعات و مهارت‌های لازم، به پزشکان ایرانی کمک کند تا رزومه‌های جذاب و قدرتمندی را برای مهاجرت به آمریکا ایجاد کنند.
قیمت : 5000000 – رایگان

دکتر اویس صالحی به پزشکان ایرانی کمک می کند تا رزومه قدرتمند و جذابی را برای مهاجرت و یافتن موقعیت پژوهشی در آمریکا ایجاد کنند. این یک مرحله کلیدی است که می‌تواند تاثیر زیادی در جذب توجه اساتید آمریکایی داشته باشد. شما تنها کافیست تا فاکتورهای مورد نیاز را ارسال نمایید تا از خدمات زیر بهره مند گردید:

1. تحلیل و ارزیابی رزومه

دکتر صالحی با داشتن تجربه‌ای گسترده در زمینه مهاجرت و پژوهش در آمریکا، می‌تواند رزومه پزشکان را دقیقاً تحلیل کند و نقاط قوت و ضعف آن را شناسایی کند. او می‌تواند به شما راهنمایی‌هایی درباره بهبود رزومه و افزایش جذابیت آن ارائه دهد.

2. نگارش متن رزومه

دکتر صالحی می‌تواند به پزشکان در نگارش متن رزومه کمک کند. او می‌تواند راهنمایی‌هایی درباره ساختار مناسب متن، استفاده از عبارات قوی و کلمات کلیدی، و معرفی تجربیات و مهارت‌های پزشک در قالب درست و جذاب ارائه دهد.

3. برجسته‌سازی تجربیات و مهارت‌ها

دکتر صالحی می‌تواند به پزشکان کمک کند تا تجربیات و مهارت‌های خود را به درستی برجسته کنند. او  راهنمایی‌هایی درباره انتخاب و بیان موارد مهم در زمینه تحقیقات، مقالات علمی، ارائه‌ها و همچنین مشارکت در پروژه‌های پژوهشی ارائه می دهد.

4. ویرایش و بهبود متن رزومه

دکتر صالحی می‌تواند به پزشکان کمک کند تا متن رزومه را بهبود بخشند. او از نظر زبانی، قوانین نگارشی و ساختاری متن را بررسی کرده و پیشنهادهایی برای بهبود آن ارائه می دهد. همچنین، او می‌تواند به پزشکان کمک کند تا متن را با جزئیات و مطالب مرتبط و جذاب ترکیب کنند.

5. توصیه نامه

در صورت لزوم، دکتر صالحی می‌تواند به پزشکان در نوشتن توصیه نامه نیز کمک کند. هر چند برای موفقیت در پروسه MATCH توصیه نامه های اساتید آمریکایی اهمیت فوق العاده ویژه ای دارد ولی برای جلب نظر این اساتید میتوان از توصیه نامه های اساتید سایر ملل بهره برد. دکتر صالحی می‌تواند راهنمایی‌هایی درباره انتخاب مناسب نویسندگان توصیه‌نامه و محتوای مناسب در آنها ارائه دهد.

دکتر اویس صالحی با تجربه‌ای در زمینه مهاجرت و پژوهش در آمریکا می‌تواند با داشتن اطلاعات و مهارت‌های لازم، به پزشکان ایرانی کمک کند تا رزومه‌های جذاب و قدرتمندی را برای مهاجرت به آمریکا ایجاد کنند. این اقدام می‌تواند به پزشکان کمک کند تا بهترین فرصت‌های پژوهشی را در آمریکا پیدا کرده و به دنبال رشد و توسعه حرفه‌ای خود در این کشور باشند.

اگر شما هم تمایل دارید تا رزومه خود را بوسیله مهارت های نگارشی دکتر اویس صالحی ارتقا ببخشید، میتوانید از طریق انتخاب گزینه “شرکت در دوره” در بالای صفحه اعلام آمادگی نمایید.

مـــــــــدرس دوره

course teacher

دکتر اویس صالحی متخصص داخلی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران است. ایشان توانسته است با تدوین شیوه ای نوین در بیان مفاهیم پایه ای پزشکی نمرات عالی بالای ۲۵۵ آزمون های USMLE شامل Step1 و Step2 ck را پشت سر بگذارد و به پزشکان زیادی در این مسیر کمک نماید. دکتر صالحی با ارائه بیش از ۳۰ مقاله در کنگره های مختلف و انتشار ۲۰ مقاله ISI در عرصه پژوهش نیز توانمندی فراوان داشته و با توجه به شرایط مهاجرتی خاص پزشکان به ایالات متحده آمریکا در این راه میتواند کمک شایانی به پزشکان نماید.

نظــرات کـاربــران

user comments

قوانین ثبت دیدگاه

  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • جهت ثبت بازخورد ابتدا محصول را خریداری نمایید.

اولین نفری باشید که در مورد “رزومه نویسی” نظر میدهد.

دوره هـای آمـوزشی مرتبط

related training courses

دسته بندی اصلی
دکتر اویس صالحی
تعداد
7
20% تکمیل شده است
قیمت دوره
5000000 – رایگان
بازخورد
0 از 0 بازخورد
تاریخ انتشار
7 مهر 1402
تاریخ بروزرسانی
30 آذر 1402